Gra studia Square Enix, która ukaże się na PC, Xbox One i PS4 w maju 2020 roku nie będzie posiadała otwartego świata, co z pewnością rozczaruje niektórych fanów drużyny superbohaterów. W zamian dostaniemy mniejsze otoczenia, które nie będą jednak ze sobą w żaden sposób połączone.
Według relacji Crystal Dynamics, studio nie chciało umieszczać Avengersów w jednym, konkretnym miejscu. W zamian za brak w pełni otwartego świata, twórcy zaproponowali graczom nieco inne rozwiązanie – drużyna superherosów będzie przeżywała swoje przygody w różnych częściach globu. Zapewniono, że wiele nowych otoczeń zostanie dodanych już po premierze gry, jako darmowa zawartość do pobrania.
Fabuła produkcji rozpocznie się od słynnego A-Day, w trakcie którego Kapitan Ameryka, Iron Man, Hulk, Black Widow i Hulk prezentują światu swoją nową kwaterę w San Francisco. Celebracja kończy się bardzo gwałtownie, za co rzecz jasna obwiniana jest drużyna Avengers. Oskarżani o szerzenie niebezpieczeństw, bohaterowie usuwają się w cień. Pięć lat później, gdy Ziemi grozi wielkie niebezpieczeństwo, herosi postanawiają wrócić do gry i po raz kolejny uratować świat.
Decyzja studia wydaje się być uzasadniona, ale czy gracze będą w stanie zaakceptować brak otwartego świata, na który z pewnością liczyli? Na odpowiedź będziemy musieli poczekać do 15 maja 2020 roku, światowej premiery „Marvel’s Avengers”.
Reklama