Kampania reklamowa Wonder Woman wydaje się być podnoszeniem szumu wokół filmu, a każdy wydaje się być tym zachwycony. Jej kolega z Justice League, Cyborg, też.
EMPLOYEE: Hey, what can I get you? RAY: Yeah, uhh…let have me have the Themyscrian Special. EMPLOYEE: ?????????????????????????????????? RAY:(dejected, points to poster) That one, please….. ? @gal_gadot #wonderwoman #BORGLIFE ??
Aktor grający Cyborga, Ray Fisher wszedł do social mediów z informacją, o swoich emocjach opisujących nadchodzący film, które ma po udaniu się do lokalnej Pinkberry, by zdobyć limitowany Power Berry Frozen Yogurt z motywem Wonder Woman. Zakupy niestety nie przebiegły zgodnie z planem.
„Pracownik: Hej, co mogę dla Ciebie zrobić? Ray: Yeah, uhh… Przygotuj dla mnie Themyscrian Special. Pracownik: ?????????????????????????????????? Ray: (przygnębiony, pokazuje na plakat) To jedno proszę…..? @gal_gadot #wonderwoman #BORGLIFE ??.”
Mimo, że jego powiązania z DC uciekły z głowy pracownika, to on wciąż się może cieszyć szacunkiem wokół fanów komiksów.
Wonder Woman spotkamy w kinach w okolicach następnego lata, której przygody zapewni nam Gal Gadot, a niesamowite sceny ujrzymy dzięki Patty Jenkins. Zanim pojawiła się Wonder Woman, była Diana – księżniczka Amazonek, wyszkolona jako niepokonana wojowniczka.
Wychowana na odsuniętej od świata rajskiej wyspie, dowiaduje się od pilota, który się rozbił na wybrzeżu, że świat pogrąża się w masywnym konflikcie, Diana postanawia opuścić dom, myśląc, że może powstrzymać zagrożenie. Walcząc z mężczyznami na wojnie, Diana odkryje swoje moce i prawdziwe przeznaczenie.
Reklama