Z pewnością wielu naszych czytelników korzysta z platformy Netflix, a któraś część mogła bawić się w cebulowanie, tworząc nieograniczoną liczbę kont z darmowym próbnym miesiącem. Jednakże polski Netflix zaprzestał udostępniania swoim użytkownikom takiej metody!
W twoim kraju nie oferujemy obecnie bezpłatnego okresu próbnego
– czytamy w Centrum Pomocy na stronie Netflixa.
Na pytanie dlaczego Netflix podjął się takiego kroku, firma odpowiedziała jednoznacznie:
Testujemy dostępność i czas trwania bezpłatnej wersji próbnej, aby lepiej zrozumieć wartość platformy Netflix dla użytkowników. Testy te zazwyczaj różnią się pod względem czasu ich trwania i regionów, w których występują. Nie muszą też oznaczać wprowadzenia testowanych zmian na stałe.
Chociaż gdyby tak Netflix zaoferował swoim klientom w UK dostęp premium za 50 funtów, a nie 10 to zapewne straciliby sporo klientów. Dużym atutem jest nadal możliwość dzielenia się kontem na 4 różne profile z innymi użytkownikami.
Nowością jest także pogłoska o pierwszych testach nowego pakietu na platformie Netflix! Pakiet ten ma być tylko dostępny na urządzenia mobilne, a koszt takiego dostępu to jedyne 4 dolary! (Coś pow. 15 zł). Jak myślicie, czy dojdzie to do naszego kraju? Komentujcie!
Reklama