Kiedy Legendy rozstały się z Heleną z Troi, legendarna piękność została wysłana do Themyscira, gdzie mogła zostać wychowana wśród wojowniczych kobiet z rodzinnej wyspy Wonder Woman.
Powód był prosty: mężczyźni zdawali się tracić umysły wokół niej, a Helena nie chciała być „twarzą, która wystrzeliła tysiąc okrętów”.
W listopadowym odcinku „Return of the Mack” zespół próbował zlokalizować Helenę, która została przeniesiona do roku 1930 w Hollywood. Ostatecznie Legendy dotarły do Heleny, która szybko stała się inspiracją dla pewności i zdolności bojowych żeńskich legend. Kiedy nadszedł czas, aby zwrócić Helenę z powrotem do Troi, Zari szybko opracowała inny plan: zmieniła zapisy, aby Helena zniknęła w połowie Wojny Trojańskiej, a zamiast tego zrzuciła ją na „wyspę pełną wojowniczych kobiet” w tym samym okresie czasu: Themyscira. Jak fani DC będą wiedzieć, Themyscira ma poważne powiązania z tradycją DC Comics, ponieważ jest to miejsce narodzin Wonder Woman.
Teraz w przedpremierowym finale Helena wydaje się przyłączać do walki przeciwko Mallusowi, nosząc podejrzanie inspirowany Amazonką strój.
„Kocham to.” powiedziała wtedy Ashe. „To naprawdę działa na historię i myślę, że ogólnie odcinek jest bardzo kobiecy, więc uważam, że to jest ostatni moment, jaki zobaczysz w odcinku.”
Sama Wonder Woman nie pojawiła się w Arrowverse, ale jej istnienie było trochę zagadką z dyskretnym odwoływaniem się do automatycznej sekretarki The Flash i reklamy Supergirl (między innymi). Nadal ta scena dowodzi, że Themyscira istniała w ramach Arrowverse, rozwijając dalej światową wiedzę. Wygląda na to, że członek obsady Legend, Maisie Richardson-Sellers, była zadowolona z tego połączenia.
„Myślę, że to niesamowite, że Themyscira odgrywa pewną rolę.” – powiedziała Maisie Richardson-Sellers, która gra Amayę Jiwe w serialu. „To jest to, co kocham w świecie komiksów, kiedy można wejść do różnych światów, takich jak Constantine, to będzie fantastyczne… To jest po prostu bardzo zabawne móc tak skakać i myślę, że Wonder Woman świetnie utorowała drogę, udowadniając, że kobiece filmy i programy telewizyjne mogą odnieść ogromny sukces.”
Reklama