Z wynikiem kasowym wynoszącym 4 miliony dolarów i ogromnym obłożeniem sal kinowych przez pierwszy z dwóch dni w kinach, Batman: The Killing Joke został największym sukcesem finansowym w historii Fathom Events.
Fathom, który tworzy jedno-dwudniowe pokazy klasycznych filmów, relacji na żywo z różnych eventów, oper i sztuk z Broadwaya, na pewno bardzo dokładnie przyjrzy się kilku następnych animacjom wychodzącym spod skrzydeł DC Enterainment… akurat gdy wychodzą The Judas Contract, Justice League Dark czy Batman/Harley Quinn.
Czy oznacza to więcej okazji dla fanów, by mogli zobaczyć ich ulubionych (animowanych) superbohaterów na wielkim ekranie? Z pewnością nie jest to zagwarantowane, ale nie należy też tego skreślać.
Filmy animowane DCU są systematycznie pokazywane na wielkim ekranie podczas komiksowych konwentów czy premierowych imprez wydań DVD/Blu-ray. Animacja świetnie trzyma się na wielkoformatowych prezentacjach, a jedynym powodem obawy przed takim wydaniem jest to, że teoretycznie, pomysł może nie być warty czasu, pieniędzy i wysiłku.
Wraz z kurczącym się rynkiem kina domowego i widownią, która czeka aż filmy pojawią się nielegalnie lub uderzą do streamingowych subskrypcji, takich jak Netflix, trudno zignorować przychód z transmisji chociaż w połowie tak duży pierwszego dnia, jak to było w przypadku Batman: The Killing Joke. Wyobraźcie sobie ile DC mogłoby zarobić od fanów komiksów, gdyby wcześniej wpadli na pomysł emisji w kinach produkcji takich jak Justice League: Nowa Granica czy Justice League: Zaburzone kontinuum.
Następne jest Justice League Dark, które nie jest gwarantowanym zwycięzcą, ale ma coś, na co liczyli fani: Matt Ryan jako John Constantine znów po raz pierwszy od czasu zeszłorocznego cameo w serialu Arrow. Trudno pomyśleć, że nie będzie choć trochę zainteresowania tym filmem, a już na pewno możemy liczyć na zainteresowanie jeżeli chodzi o emisję Teen Titans: The Judas Contract.
Reklama