CDP nie tylko grami żyje! Kojarzycie Funko Popy? Te słodziutkie figurki, które przedstawiają waszych ulubionych bohaterów, cieszą się wielką popularnością, nic więc dziwnego, że CDP sp. z o.o. zdecydowało się podpisać porozumienie z FUNKO Inc., dzięki któremu w sklepach w całej Polsce znajdują się produkty z linii: POP! Vinyl, 5 star, Rock Candy, VYNL POP Pocket Keychian Plushies i In.
My, miłośnicy popkultury, mamy to do siebie, że bardzo lubimy kolekcjonować różne rzeczy związane z naszymi ulubionymi seriami. Zbieramy komiksy, biżuterię, ubrania, czy figurki, zdobiąc nimi albo nasz dom, albo nas samych. W niektórych instynkt kolekcjonera budzi się szybciej, w innych wolniej, ale niech pierwszy rzuci kamieniem ten, który nigdy nie pomyślał, aby udekorować swój pokój tymi słodkimi figurkami z serii POP! Vinyl.
Dzięki porozumieniu podpisanemu przez CDP i Funko, naszych ulubionych miniaturowych bohaterów możemy znaleźć w sklepach w całej Polsce! Szukajcie m.in. w Empiku, Media Expert, czy Media Markt!
Te figurki to obecnie prawdziwy fenomen nie tylko w Polsce, ale i na całym globie! Większość z nich to proste, malutkie postaci, ale nie brakuje także nieco bardziej „rozbudowanych” edycji, jak na przykładach poniżej.
Mimo że oferta już teraz jest bogata, to z pewnością CDP będzie rozbudowywało swoją bibliotekę o coraz to nowsze i ciekawsze edycje. Osobiście uważam, że był to świetny ruch i jestem wręcz zaskoczony, że żaden z pozostałych „większych” dystrybutorów nie wpadł na ten pomysł wcześniej. Brawo!
Robert Wesołowski, czyli dyrektor generalny CDP, także jest bardzo zachwycony współpracą!
Merchandise, a w szczególności produkty kolekcjonerskie związane z grami i filmami, w ostatnich latach stał się jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rynku rozrywkowego. Rozszerzenie naszej oferty o figurki i inne produkty FUNKO było dla nas priorytetem. Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w tym fenomenie popkulturowym i dostarczać polskim fanom najnowsze figurki w znacznie prostszy i wygodniejszy niż dotąd sposób” – mówi Robert Wesołowski, CEO, CDP sp. z o.o.
Chcielibyśmy również podziękować za dostarczenie paczki, dzięki której mogliśmy popełnić większość powyższych zdjęć.
Reklama