blank

Aktorka z Legends of Tomorrow otwiera kampanię charytatywną „Shethority”

Kobiety z Arrowverse nie tylko grają bohaterów w telewizji. Starają się również zostać nimi w prawdziwym życiu.

Melissa Benoist i Chyler Leigh z „Supergirl”, Candice Patton i Danielle Panabaker z “The Flash”, Caity Lotz, Maisie Richardson-Sellers i Tala Ashe z “Legends of Tomorrow” razem z Emily Bett Rickards, Julianą Harkayy i Katie Cassidy wspólnie połączyły siły, tworząc inicjatywę o nazwie Shethority. Shethority jest globalną internetową grupą, której celem jest stworzenie pozytywnej, inspirującej przestrzeni, jak czytamy na Tweeterze: „dobrego miejsca dla kobiet do inspirowania, wzmacniania i dzielenia się”.

https://twitter.com/shethority/status/931898180157034496/video/1

Kobiety dzielą się własnymi historiami na kontach mediów społecznościowych tej inicjatywy. Ostatnie posty zawierały klipy wideo z Panabaker i Rickards, opowiadające o samoakceptacji, a także inne osobiste historie i zdjęcia. Podzieliły się także treściami zewnętrznymi, w tym dyskusją o zakończeniu molestowania seksualnego w miejscu pracy, dokładniej fragmentem z Andrew Kreisbergiem, producentem wykonawczym CW Arrowverse, który został zawieszony w związku z zarzutami o molestowanie seksualne.

Oprócz tworzenia społeczności dodali także akcję charytatywnego zbierania funduszy. W kampanii sprzedawane są specjalne koszulki Shethority z twarzami aktorek na plecach oraz napisem „We’ve got your back„. Przychody z koszulek trafiają do Girls Inc, organizacji non-profit, która serwuje dziewczętom w wieku 6-18 lat wsparcie, opiekę mentora i pomoc w rozwijaniu silnych stron. Lotz podzieliła się również na Instagramie inicjatywy, że część wpływów przeznaczona zostanie „na rozwój platformy Shethority.