Serial stacji The CW Supernatural będzie miał animowany crossover ze Scooby-Doo w przyszłym tygodniu. Podczas gdy nie ma żadnych planów na kreskówkowy crossover dla inspirowanego komiksami DC serialu Arrow, gwiazda serialu Stephen Amell już wie, z jakim animowanym serialem chciałby mieć crossover.
Strona fanów Green Arrow TV spytała na twitterze, czy jeśli Arrow będzie miał crossover z animowanym serialem, kogo Amell chciałby zobaczyć we współpracy z Team Arrow. Odpowiedź była trochę zadziwiająca: Pinky i Mózg. Możemy sobie tylko wyobrazić, jak crossover Arrow/Pinky i Mózg mógłby wyglądać. Oliver Queen / Green Arrow wraz ze swoją drużyną często muszą walczyć, gdy ktoś zagraża ich miastu Star City. Mogłyby je na przykład zaatakować genetycznie ulepszone szczury laboratoryjne, chcące zawładnąć światem i nie byłoby to o wiele dziwniejsze od magii, jaką władał Damien Darhk.
Arrow to serial nieco poważniejszy, co widzimy, gdy Green Arrow pojawia się w innych produkcjach Arrowverse, na przykład podczas crossoveru Crisis on Earth-X, gdzie niezadowolony Oliver przypomina Flashowi i Supergirl, że nie jest superszybki. Trudno sobie wyobrazić animowany Team Arrow, który musiałby się zmierzyć z Pinky i Mózgiem. Ale sugestia Amella dotyczyła tego, z kim Team Arrow miałby współpracować, a nie walczyć, więc crossover byłby jeszcze bardziej dziwniejszy.
Pinky i Mózg to animowany serial Amblin Television i Warner Bros. Animation oraz jest spinoffem oryginalnego Animaniacs. Jak wspomniałam wcześniej, tytułowi bohaterzy to genetycznie ulepszone gryzonie żyjące w klatce w laboratorium Acme. Mózg jest, jak łatwo się domyśleć, mądrzejszym z pary i to on planuje intrygi. Pinky jest z natury dobry i nieszczególnie bystry. W każdym odcinku Mózg przedstawia plan przejęcia świata, który nigdy się nie udaje – zazwyczaj przez pychę Mózga, brak inteligencji Pinky’ego lub z winy ich obu. Biorąc pod uwagę, że myszy są raczej typem złoczyńców, których Team Arrow musiałby powstrzymać, ciężko jest sobie wyobrazić, jak mogłaby wyglądać ich współpraca.
News autorstwa Barbary Kołtun.
Reklama