W zeszłym roku 20th Century Fox nieźle dorobiło się po premierze „Deadpoola”. Sprośny antybohater urzekł fanów samokrytycznym humorem i przemocą, za którą nigdy nie przeprasza. Rola odegrana przez Ryana Reynoldsa jako wygadanego najemnika sprawiła, że Deadpool stał się najbardziej chodliwym Hollywoodzkim bohaterem komiksowym. Uwagę zwrócili na siebie także pozostali bohaterowie filmu – Colossus i Negasonic Teenage Warhead.
Gdy „Deadpool” zadebiutował, mniej znana mutantka współpracowała z Colossusem, a jej apatyczna osobowość sprawiła, że stała się popularna. Rzucająca kąśliwe uwagi, Negasonic Teenage Warhead skradła kilka scen Reynoldsowi i wygląda na to, że zrobi to ponownie w sequelu.
Ostatnio Brianna Hildebrand rozmawiała o swojej roli jako Negasonic Teenage Warhead podczas wywiadu ze Screenrant w SXSW. To tutaj wschodzącą gwiazdę zapytano o udział jej postaci w „Deadpoolu 2”, na co odpowiedziała, że nadal będzie punkiem z krwi i kości.
„Jeszcze nie czytałam scenariusza, ale, patrząc na pomysły na jej garderobę i inne rzeczy, myślę, że postać będzie bardziej odjazdowa. Jestem taka podekscytowana. Concept arty to tylko pomysły, nic konkretnego. Świetne jest to, że Negasonic Teenage Warhead jest dorosła, dojrzała, a nadal ma w sobie coś z punkowego dzieciaka.”
Hildebrand była wypytywana dlaczego na postać, którą gra, publiczność zareagowała tak przychylnie. Po chwili padła odpowiedź, że każdy w pewnym momencie swojego życia odczuwa wściekłość, niepokój. „Czułam, że Negasonic jest mi tak bliska, że przypomina mi samą siebie. Taką młodą nastolatkę, pełną obaw, wkurzoną Briannę, o której sobie przypomniałam. To niesamowite widzieć, że ludzie ją polubili, bo to tak, jakby polubili mnie albo jakąś część mnie, która gdzieś tam się krząta.”
Sequel „Deadpoola” jest właśnie w pre-produkcji. Powróci Reynolds, tak samo jak Paul Wernick i Rhett Reese. David Leitch zajmie się produkcją. Film ukaże partnera Deadpoola, podróżującego w czasie mutanta, Cable’a oraz członkinię X-Force, Domino. Powrócą też bohaterowie z pierwszego filmu.
Reklama