W zesz\u0142ym tygodniu film Godzilla vs. Kong<\/strong><\/em> sta\u0142 si\u0119 najnowszym hitem, kt\u00f3ry trafi\u0142 zar\u00f3wno na platform\u0119 HBO Max, jak i do kin, dzi\u0119ki nowej strategii studia powsta\u0142ej ze wzgl\u0119du na trwaj\u0105c\u0105 pandemi\u0119 koronawirusa. Nowa strategia wydawnicza zastosowana przez Warner Bros. wywo\u0142a\u0142a pewne burzliwe pytania, jak mo\u017cna mierzy\u0107 sukces na podstawie filmu udost\u0119pnionego w sieci, jak i zarazem w kinach. Jak dot\u0105d film ju\u017c teraz odni\u00f3s\u0142 sukces, poniewa\u017c w kinach w USA zarobi\u0142 48,1 miliona dolar\u00f3w, jest to najlepszy wynik w czasie trwania pandemii.<\/p>\n Wed\u0142ug portalu SambaTV<\/strong> film obejrza\u0142o 3,6 milion\u00f3w u\u017cytkownik\u00f3w z wykupionym dost\u0119pem do platformy HBO Max.<\/strong> Jest to najlepszy wynik, poniewa\u017c na drugim miejscu plasuje si\u0119 Wonder Woman 1984<\/strong> z wynikiem liczonym w 2,2 miliona u\u017cytkownik\u00f3w. Z kolei Justice League: Snyder Cut<\/strong> zobaczy\u0142o 1,8 milion\u00f3w abonament\u00f3w.<\/p>\n Portal Variety udost\u0119pni\u0142 informacje o wzro\u015bcie abonent\u00f3w po premierze Godzilla vs. Kong. Oczywi\u015bcie jak widzimy najwi\u0119kszy pik by\u0142 podczas premiery Wonder Woman 1984!<\/p>\n \u2018Godzilla vs. Kong\u2019 Boosts HBO Max to One of Strongest Weeks Since Launch, Data Suggests https:\/\/t.co\/oY5lVq1wGE pic.twitter.com\/lJIyZDUKTP<\/p>\n — Variety (@Variety) April 7, 2021<\/p><\/blockquote>\n\n